Eventy ve firemním komunikačním mixu nesmí chybět

Eventy ve firemním komunikačním mixu nesmí chybět

Víte, co je nejčastější slepá skvrna všech, kdo přemýšlí, jak vylepšit svůj HR marketing v technologických firmách? Eventy. Málokdo totiž pracuje s akcemi strategicky a smysluplně. Že by eventy do onoho mixu aktivit, které ve firmách děláme, měly patřit, víme všichni. Ale umíme je použít správně? Jak jinak je vybíráme, když mají sloužit ke vzdělávání, nebo pro networking, jako místo pro hiring, budování značky a kdy se pustit do jejich sponzoringu? Kladete si vůbec tyhle otázky, nebo jedete jen podle intuice? A jak vám to funguje?

Naučte se PeopleOps: Pouštíme se s Jirkou do pravidelného obsahu nejen o komunikaci v IT

Naučte se PeopleOps: Pouštíme se s Jirkou do pravidelného obsahu nejen o komunikaci v IT

Víc jak 15 let se věnuji komunikaci. Většinu času jsem strávila v technologických firmách. A i když se česká technologická scéna neustále posouvá, myslím si, že se teprve učí správně mluvit a pracovat s IT talentem. Často přitom opakuje stejné chyby, kterým by se dalo v pohodě předejít. A proto jsme se s Jirkou Vicherkem rozhodli kus svého za ty roky v technologiích nasbíraného know-how nabídnout všem, kdo chtějí proniknout do tajů PeopleOps. Spouštíme stejnojmenný B2B obsah na platformě Forendors. Doufám, že si nás předplatí hlavně CEOs startupů a menších technologických firem, CTOs, HR či marketingoví manažeři, nebo i aktivní team leadi. Zkrátka všichni, kdo mají nábor a rozvoj IT profesionálů v technologických firmách na starost.

Poriadok v hlave: Průvodce každodenní snahou neskončit vlastnímu myšlení na lep

Poriadok v hlave: Průvodce každodenní snahou neskončit vlastnímu myšlení na lep

Recenze na knihu, která ukazuje, že kritické myšlení není jen rozpoznávání vlastních zkreslení, nebo ověřování zdrojů informací a dat. Je to schopnost neustále zkoumat a pozorovat vlastní přemýšlení, sledovat, jak docházíme k vlastním závěrům a uvědomovat si, co se nám to v hlavě právě děje, a to v jakémkoliv okamžiku, kdy přemýšlení vědomě a aktivně využíváme. Začtěte se i vy do nové knihy z pera Martina Poliačika a Lindy Lančové. Její podtitul je "kritické myšlení na každý den" a v knihovničce se vám rozhodně neztratí.

Jak urychlit digitální transformaci?  Aneb jak a proč stavíme B2B komunikaci pro Czech News Center

Jak urychlit digitální transformaci? Aneb jak a proč stavíme B2B komunikaci pro Czech News Center

Poprvé jsem se s tím, jak jsou interní a externí komunikace provázené a vzájemně se ovlivňují naplno poznala v Seznamu. Také jsem si zažila, jak moc komunikace externí pomáhá měnit firmu uvnitř. Nyní mohu přihlížet proměně dalšího mediálního domu - Czech News Center. Pomáhám jim ukazovat, jak se mění z tradičně vnímaného printového mediálního domu na dravé technologicky vyspělé médium. (Nutno dodat, že mě oslovili i díky zkušenosti, kterou si se mnou prošel Michal Heisig v Seznamu.)

Jak jsme dostali Heureku mezi <devs>

Jak jsme dostali Heureku mezi <devs>

Heureka bez jakýchkoliv pochyb dělá velice dobře vlastní B2B i B2C komunikaci. Má skvělý PR tým. Od nás ale potřebovali, abychom jim pomohli s jejich prezentací technologického a produktového týmu i jejich práce navenek.

Z vyjetých kolejí zpět na hřiště

Z vyjetých kolejí zpět na hřiště

A je to tady. Oficiálně jsem uzavřela jednu kapitolu svého života. Před pár měsíci jsem se rozhodla odejít ze Seznamu. A teď už to je realita. Tohle svoje rozhodnutí považuju za jedno z nejtěžších, které jsem kdy dělala.

Odvážnému štěstí přeje aneb jak jsme místo zlatého zrcátka TýTý dostali cenu za nejlepší PR projekt

Odvážnému štěstí přeje aneb jak jsme místo zlatého zrcátka TýTý dostali cenu za nejlepší PR projekt

Na jaře 2015 se nám povedl komunikační majstrštyk. Dost netradičním způsobem jsme odbornou veřejnost přesvědčili o tom, že Stream.cz je televize. Internetová televize. Teď už ji snad žádný novinář za videoserver nepovažuje. Ba co víc, ani tak Stream.cz ve svých článcích neoznačuje. Jak už to ale bývá, to nejpoučnější najdeme v tom, co se na jaře nestalo.