Ráda vám pomůžu
Jsem zkušená koučka, konzultantka a odbornice na komunikaci.
Pohybuju se na české tech scéně už od roku 2011 a vím, že technologie bez lidí firmu netvoří.
Přináším nové a inovativní přístupy k interní, externí a krizové komunikaci. Propojuji je s nástroji a technikami na zapojení zaměstnanců či jiných důležitých stakeholderů. Koučuju a mentoruju, hlavně ty, co mají na starosti jiné lidi. Umím pomoci identifikovat, jakým soft-skills věnovat pozornost, nač se zaměřit a mnohé umím sama do vašich týmů přinést.
Svým klientům pomáhám vyprávět příběh jejich značky tak, aby angažovali své zaměstnance, mohli oslovit ty správné nové kolegy, získávali a udželi si své B2B klienty, zákazníky i partnery. Zkrátka jim pomáhám dosahovat jejich cílů.
#smysl #výsledky #tech #lidi
Jak pracuju:
Umím vám přinést řešení zvenku. Podívat se na vás, vaši firmu a říct vám, jaké kroky byste měli začít dělat. Ale ze zkušenosti vím, že zvnějšku navrhovaná změna není nejefektivnější. Mnohem trvalejší efekt má, když si mě najmete jako průvodce, který vás na vaší cestě dělání si pořádku v cílech a potřebách budování vaší reputace, rozvoje talentů či komunikace provede.
Spolu s vámi si vyhrnu rukávy. Zapojím vás do procesu hledání té pro vás správné cesty. Ponoříme se do jejího hledání a nastavení spolu. Mojí rolí je, nenechat vás se na ní utopit. Vím, že když si sami přijdete na to, jaké změny potřebujete, kde máte škrtat a kde přidávat, můžete si být jistí, že tyhle strategie a taktiky s vámi chvíli vydrží. Budete vědět, proč to či ono děláte i jak si vyhodnotit, zda vám vaše kroky přináší, co mají.
Systemický koučing | soft skills pro tech lidi
Pracuji s jednotlivci i týmy, mám za sebou tříletý systemický koučovací výcvik. Spolehnout se můžete i na desítky hodin systemické praxe, kterou jsem získala za poslední roky.
Řízení značky
Chcete o sobě dát světu vědět a nevíte, kde začít? Máme hafo nosičů a cest komunikace a nejste si jistí, zda plní svůj účel? Zavolejte! Společně se podíváme na to, co pro vás bude nejlepší první krok a jak se k vaším vysněným cílům přiblížit.
Uděláme audit toho, co jak a kde aktuálně o sobě říkáte. Prověříme, jak si stojíte, pokud jde o vaši komunikaci dovnitř firmy, navenek a klidně prověříme i reputaci u zákazníků. Podle výsledků auditu nastavíme strategii tak, abyste snáz dosáhli svých cílů. Po auditu vás v tom nenechám samotné. Když budete potřebovat, vyhrnu si rukávy a pustím se do jednotlivých kroků s vámi
Společně nachystáme strategii značky, postup pro budování reputace, který spojí interní i externí cesty a způsoby komunikace. To, co o sobě říkáte dovnitř i navenek bude ladit a přinášet výsledky, jaké potřebujete.
Krizová komunikace
Naučte se předcházet krizovým situacím. Od jednoduchého školení pro celý tým, po nastavení postupů pro krizové situace pro celou firmu. Nebudu jen školometsky radit. Na krizi vás připravím. Společně přichystáme krizové plány, nachystáme vás na složité otázky kolegů, nadraftujeme společně odpovědi pro vaši zákaznickou linku. Nebo zařídíme cokoliv dalšího, co bude třeba, abyste případnou krizi ustáli.
Employer Branding | Community management (primárně pro tech firmy)
Pomůžu vám zhodnotit, jak působíte jako zaměstnavatel. Ověříme, zda máte svoji značku a propozici pro kandidáty nastavenou smysluplně a lákavě. Dokáže vám pomoci přitáhnout ty správné lidi? A umíte si je udržet? Prozkoumáme, co pro to děláte. Poradím vám, jak nepracovat jen s intuicí. Možná je na čase, abyste se do aktivit interní komunikace, employer brandu a angažovanosti zaměstnanců pustili pořádně. Udělám audit, ukážu, co je třeba změnit. Když budete chtít provedu vás celým procesem. Pokud to bude třeba, zůstanu s vámi u nastavování nové zaměstnavatelské tváře - třeba v roli vašeho community managera, který myslí nejen na talenty, ale i současné kolegy.
Eventy
Chcete sebe a svoji značku ukázat v jiném světle? Pomůžu vám zorganizovat event, který bude dávat smysl, bude nejen profi odvedený, ale i zapamatovatelný a funkční. Mám za sebou řádku eventů od konceptu až po zařízení jejich produkce. Soukromé eventy pro pár lidí, i velké konference a akce pro 300 lidí. Poradím taky, kdy pro vás bude lepší se s spojit s existujííc komunitou a kdy si udělat akci vlastní.
Vedu si seznam všech zajímavých byznys a tech eventů v ČR a Evropě i těch nejzajímavějších online světových eventů. I mezi nimi vyberu ty, které vám lépe pomohou s dosažením vašich cílů - přednášet, být vidět jako značka, hirovat nové kolegy.
#Koučing
#Řízení značky
#Krizová komunikce
#Employer Branding
#Event management
#Community management
Chcete raději školení, či workshop?
I to umím zařídit. Tohle je ukázka pár témat, kde vám umím pomoci téměř okamžitě a na zavolání :)
Můžeme vymyslet i mnoho dalšího - od obsahu na váš teambuilding až po konkrétní tréninky soft-skills dovedností pro vaše kolegy v R&D.
Workshop na 2 hodiny až půl dne
Jsou kultury, kde krize i příležitost mají jedno jméno. Není se čemu divit, jsou to dvě stránky jedné mince. V každé krizi můžete najít příležitost uspět. Můžete zazářit a stačí se držet jen pár jednoduchých pravidel (a ta platí ať jde o PR, komunikaci na sítích, nebo v partnerském vztahu). Jednou se je naučíte používat a máte vyhráno.
Na workshopu projedeme základní pravidla a poučky komunikace v krizi, vyzkoušíme si je na reálných tématech z vaší praxe. Po společném setkání tak odejdete vybaveni praktickými ukázkami i dalším čtením, které vás na každou komunikační krizi připraví.
Workshop na půl dne až celý den
Workshop je zaměřený na přesvědčivost a prosazení svého tématu či záměru. Každý profesionál totiž musí občas svoji práci prezentovat někomu, kdo je z úplně jiného oboru. Všichni tedy občas potřebujeme, aby naši práci a její důležitost pochopil i někdo, kdo se zabývá úplně jinou oblastí než my. Pokud v takových situacích bojujete sami se sebou a nevíte, jak posluchače zaujmout, přijďte si vyzkoušet, jak vám jednoduchá struktura pomůže druhého přesvědčit a jak mu díky ní ukážete svoji hodnotu.
Pro koho je kurz určen:
Pro všechny, kdo mají vlastní firmu, či tým a musí svoji práci prezentovat klientům, manažerům, či dalším spolupracovníkům.
Budete hodně mluvit. Je dobré mít rozmyšlené téma, na kterém si chcete nové poznatky zkoušet - ať už jde o prezentaci vás osobně, nebo konkrétního projektu, který máte na starosti. Klidně si vyberte i úplně konkrétní projekt ze své práce (například novou položku v rozpočtu, co vám má klient či šéf schválit). Prostě zvolte správně, ať si nové techniky vyzkoušíte na něčem, co vám opravdu pomůže. Budeme pracovat na tom, jak tento "projekt" zajímavě představit, jak se připravit na jeho prezentaci i na otázky, které by mohly padnout.
Co se dozvíte:
- základní pravidla jak prezentovat (ve smyslu struktury a obsahu, řeč těla a podobné věci můžeme letmo pošimrat, když o to bude zájem, ale není to hlavní téma workshopu)
- zjistíte, čemu se vyhnout a jak se na prezentaci připravit
- když bude čas a zájem můžeme přidat pár základních rad, jak na novináře či PR
Co si prakticky vyzkoušíte:
- Představit sami sebe a svoji práci
- Podložit svoji argumentaci přesvědčivými "důkazy"
- Oponovat si
- Správně se ptát i na otázky odpovídat
- Celkovou přípravu na jakékoliv další jednání, kde se chcete představit, přesvědčit či zaujmout
Chcete pochopit, jak fungují média? Jaká témata je zajímají. Nebo naopak vás nějaké médium poptává na rozhovor a vy si nejste jistí, co s tím? Jdete na tiskovou konferenci a nevíte, co od toho čekat? Chcete se novinářům ukázat, zaujmout je a nevíte jak? Řešíte, kdy dává mediální pozornost smysl a kdy vám může ublížit? Toto jsou typické otázky, se kterými můžu hravě pomoci. Můžu pro vás připravit vše od inspirační přednášky, na 30 minut až dvě hodiny, nebo nachystat individuální bootcamp/workshop, na kterém najdeme témata, která můžete médiím přinést i formu, jakou je podat. Včetně individuální přípravy na konkrétní rozhovor či novináře.
Přednáška či workshop na míru
Reputace je klíčová. Jak ji postavit, jak ji řídit a kde vůbec začít? Má se o to, jak se u vás ve firmě líbí ostatním kolegům, jaké děláte produkty a kolik času s klienty, zákazníky či uživateli vašich služeb tráví technická podpora zajímat jen manažer daného oddělení? CEO? Vy? Kdo má znát firmu a příběhy o ní stavět na tom, co se uvnitř i na venek reálně děje? Jak a kdy do té tvorby zapojit management, kdy kolegy, kdy zákazníky a kdy fanoušky? Tohle všechno probereme a případně pro vás najdeme ten správný recept, který vám pomůže mít reputaci takovou, jakou si představujete.
Zajímá vás jiné téma z oblasti komunikace a spolupráce?
Napište mi, buď vám pomůžu přímo já, nebo někoho šikovného doporučím.
Nebo byste raději online kurz?
Koukněte na PeopleOps na Forendors.
Nabízím tam pravidelný přísun rozhovorů a článků pro váš rozvoj. Vybírám konference,kde se můžete něco nového naučit, nebo se potkat s těmi správnými lidmi. A nabízím jednou za měsíc on-line či offline setkání k probrání toho, co vás v tématu měsíce zaujalo.
Připravené mám i hezky ucelené tématické série, kde se můžete víc do hloubky ponořit do konkrétního tématu, která vás zajímá, nebo kde se chcete něco nového naučit.
Nabízím:
- Sérii pro tech community manažery
- Tematické série pro všechny skvělé specialisty, kteří se stali manažery