Case Study
Jak urychlit digitální transformaci? Aneb jak a proč stavíme B2B komunikaci pro Czech News Center
Poprvé jsem se s tím, jak jsou interní a externí komunikace provázené a vzájemně se ovlivňují naplno poznala v Seznamu. Také jsem si zažila, jak moc komunikace externí pomáhá měnit firmu uvnitř. Nyní mohu přihlížet proměně dalšího mediálního domu - Czech News Center. Pomáhám jim ukazovat, jak se mění z tradičně vnímaného printového mediálního domu na dravé technologicky vyspělé médium. (Nutno dodat, že mě oslovili i díky zkušenosti, kterou si se mnou prošel Michal Heisig v Seznamu.)
Jak jsme dostali Heureku mezi <devs>
Heureka bez jakýchkoliv pochyb dělá velice dobře vlastní B2B i B2C komunikaci. Má skvělý PR tým. Od nás ale potřebovali, abychom jim pomohli s jejich prezentací technologického a produktového týmu i jejich práce navenek.
Odvážnému štěstí přeje aneb jak jsme místo zlatého zrcátka TýTý dostali cenu za nejlepší PR projekt
Na jaře 2015 se nám povedl komunikační majstrštyk. Dost netradičním způsobem jsme odbornou veřejnost přesvědčili o tom, že Stream.cz je televize. Internetová televize. Teď už ji snad žádný novinář za videoserver nepovažuje. Ba co víc, ani tak Stream.cz ve svých článcích neoznačuje. Jak už to ale bývá, to nejpoučnější najdeme v tom, co se na jaře nestalo.